Chtěl jste se předvést

Už před vaší první účastí na takové velké prezentační akci vám bylo naprosto jasné, že pouhá účast nestačí. Nejste přece takový hlupák, abyste si myslel, že když se zúčastníte veletrhu, na který vyrážejí stovky různých firem a obchodníků, tak že tam jen tak bez práce zazáříte. Opak je pravdou, pokud chcete zazářit a nezapadnout, což se na takové akci stane velice snadno, tak musíte dobře promyslet, jak návštěvníky a vaše potenciální zákazníky zaujmout.

Lidé o vás musí vědět

A přesně to jste udělal. Několik týdnů jste promýšlel a kombinoval různé možné způsoby, jak byste na vás mohl obrátit pozornost. A nakonec jste se rozhodl pro drobné vzorky vašich produktů, které budete rozdávat zdarma v kombinaci s originálně potištěným nůžkovým stanem a reklamními vlajkami.